maanantai 11. helmikuuta 2013

4 yötä

Lähtöön on enää 4 yötä!! Apua. Välillä jännittää ihan kauheasti ja paniikki iskee, ja välillä on ihan epätodellinen olo että kohtako pitäis muka lähteä? Rinkan oon pakannut jo muutaman kerran, vielä pitäisi käydä tavarat läpi ja karsia vähän. Vaikka oon kyllä tosi ylpeä itsestäni, kaikki tavarat pakattuna rinkka on puolillaan! 


Pakkailuja
Kaikki hommat alkaa oleen kunnossa ja nyt ootellaan vaan torstaita. Matkavakuutus multa vielä puuttuu, oon kysellyt viime viikolla tarjouksia mutta sama miten päin kattoo niin kyllä se vaan maksaa. Mutta selväähän se on että vakuutus pitää olla. Eli sen hoidan vielä huomenna... Käydään Riikan kanssa huomenna vielä juttelemsassa koulussa kv-koordinaattorille ja opolle, mutta muuten sitten "viralliset" asiat on hoidossa ja seuraavat pari päivää saa keskittyä ihmisten näkemiseen.

Pidin eilen lauantaina luokkakavereille läksiäiset. Oltiin mun luona, olin tehny pientä naposteltavaa ja boolia ja lähdettiin sit puolen yön aikaan baariin (karaoke-taxilla, huippu :D). Oli tosi hauska ilta!! Juteltiin, tanssittiin, halattiin.. oli haikeeta. Mulla on ihania kavereita. <3 Sain Tiinalta suloisen virkatun koalan lahjaks, ja muut tytöt oli koonnut paketin missä oli salmiakkia, ruissipsejä, matkashampoo ja ihana örrimönkijäinen. 



Tänään nukuin pitkään ja päivällä lähdin äidin kanssa katsomaan balettia (eka kerta ikinä) ja käytiin syömässä. :) Baletti oli hauska ja ruoka hyvää. Ja seura parasta! Nyt pitäis ruveta siivoamaan eilisen sotkuja ja käymään taas läpi tavaroita. Huooooh, pakkaaminen on kamalaa.....
Örrimönkijäinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti