sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Joulumieli hukassa.

Mä oon aina ollut jouluihminen ja olin ihan fiiliksissä joulusta jo joulukuun alussa. Kuuntelin joululauluja ja samalla koristelin kämppää, vaihdoin verhoja ja sen semmoista. Nyt kuitenkin, mitä lähemmäs jouluaatto on tullut, sitä enemmän mua on ahdistanut ja oon kironnutkin koko joulun jo monta kertaa syvälle just sinne... Osasyy saattaa olla tuo vaihtoasia, kunn siihen ei ole tullut selvyyttä ja asiat on muuttunut ja mennyt hankalamman kautta. Nyt kuitenkin kun ostettiin lentolipu (kts. edellinen postaus) alkaa ahdistuskin pikkuhiljaa helpottamaan, ja joulumieli tulla tilalle.



Joululahjat on ostettu, hyvin viime tipassa mutta kuitenkin. Mä olen älyttömän huono ostamaan lahjoja ja keksimään niitä, joten multa ei kyllä minkäänlaisia neuvoja irtoa lahjaostoksille! :D Ja myöhäistähän se nyt jo rupeaa olemaan. Lahjoja olen laittanut siskoille, miehelle ja äidille, sekä  kummipojalle jonne vein paketit jo aikaisemmin tällä viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti